wtorek, 19 lipca 2011

Cytaty z utworów Magika. ; *

  • My chcemy wstać, grać,
    Walczyć o naszą matkę,
    Naszą Marię,
    Naszą marihuanę!  - Kaliber44 - Nasze Mózgi Wypełnione Są Marią
  • Twój mózg szaleje, gdy słyszy nasz głos.
    Wołamy cię: Chodź, póki czas!  - Kaliber44 - Nasze Mózgi Wypełnione Są Marią
    Cytaty Paktofoniki
    • Dwadzieścia lat minęło jak jeden dzień.
      Nie masz co wspominać? Lepiej swe życie zmień. - Chwile ulotne
    • Dzięki tym, którzy dodają mi odwagi,
      Pozwalają wierzyć mi w to, że jestem Magik. - Wielkie Dzięki
    • Dzięki za pomoc w miarę możliwości,
      Kobiecie mej za dozę jej wyrozumiałości,
      Za wszystkie wartości nagrane na nośnik,
      co dodają mi mej życiowej mądrości.   - Wielkie Dzięki
    • Gdyby świat cały obrósł w niebieskie migdały,
      Gdyby Magik był doskonały.
      Gdyby podziały gdzieś się podziały,
      Gdyby ryby głos też miały. - Gdyby
    • Mam manię,
      To ciągłe słów kompletowanie,
      Tak było, jest i tak zostanie. - Priorytety
    • Mam jedną, pierdoloną schizofrenię,
      Zaburzenia emocjonalne,
      Proszę, puść to na antenie. - Jestem Bogiem
    •  Nawet jeśli wszyscy już w ciebie zwątpili pokaż, że się mylili.- Nowiny
    • Nie wystarczy momencik, czy odrobina dobrych chęci,
      Chcieć to móc, więc mogę, bo to mnie nęci. - Dla pewnego swego
    • Od półtora roku
      nikogo na widoku,
      tylko dźwięki hip-hopu.   - Nie ma mnie dla nikogo
    • Pierwszy priorytet obrany serca bitem,
      Chociaż inne perspektywy rozmyte,
      To c.d.n., nie sen.
      Wiem, że mam to we krwi jak tlen. - Priorytety
    • Pojawiam się i znikam, taka rola Magika,
      Przy tym trwam, jestem tam, gdzie Paktofonika.. - CD Kinematografii
    • Przyjemne z pożytecznym to sukces odwieczny.
      Bez obawy, ja jestem bezpieczny,
      Ale w jakim sensie?
      Oto jest pytanie.  - Priorytety 
    • To wroga sugestia, pożera cię jak bestia,
      Mów do serca bitu, bo tam jest amnestia. - Ja to ja.
    • To dopiero start squadu, który głową rozbija mury,
      Po czym jest jeszcze w stanie prowadzić za kółkiem fury.  - Na mocy paktu
    • Żelazo kuje się, póki gorące,
      Produkuje hip-hop jak w mennicy pieniądze,
      Nieokiełznany, zaprogramowany,
      On tu rządzi... cały bank danych.  - Mechaniczna pomarańcza
    • Życie nasze składa się z krótkich momentów.
      Cudownych chwil, czy przykrych incydentów.  - chwile ulotne  

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz